Bestellen & bezorgen

Kan ik bestellen zonder account?

Je kunt bij Warentuin bestellen zonder account. Nadat je weet welke producten je wil bestellen, kun je in het bestelproces aangeven of je wil bestellen mét of zonder account.

Mijn bestelling is niet verpakt, hoe zit dat?

Bij Warentuin vinden we het belangrijk op een zo groen mogelijke, milieuvriendelijke manier te werken. Daarom kiezen we er in sommige gevallen voor producten niet te verpakken.

Verkopen jullie cadeaupakketten?

Ja. Bij Warentuin kun je zogeheten groene cadeaupakketten bestellen met daarin producten voor tuin, huis of dier.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Ja. Je kunt je bestelling bij Warentuin laten inpakken en ervoor kiezen om een persoonlijke boodschap bij te voegen. Kies dan voor de cadeau- en inpakservice.

Kan ik producten nabestellen?

Ja, je kunt producten (bijna) altijd nabestellen.

Wanneer is een product weer op voorraad?

Dat is per product verschillend en daarom moeilijk te zeggen. Je kunt je aanmelden om een melding te ontvangen wanneer het product weer op voorraad is.

Zijn alle producten op voorraad?

Ja. De meeste producten zijn op voorraad. Op de productpagina wordt duidelijk aangegeven of een product op voorraad is.

Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?

Om een zakelijke bestelling te plaatsen, dien je een e-mail naar onze klantenservice te sturen. Geef in je bericht aan welke producten je wil bestellen en om hoeveel stuks het daarbij gaat.

Ik heb een bedrijf. Kan ik ook een zakelijke bestelling plaatsen?

Ja. Warentuin is voornamelijk een business-to-consumer-webshop (hierna B2C-webshop). De focus ligt dan ook op verkoop aan consumenten (particulieren). Toch zijn er ook mogelijkheden om als zakelijke klant een bestelling te plaatsen.

Hoe vind ik het juiste product?

Er zijn meerdere manieren om het juiste product te vinden. We hebben ze hieronder voor je opgesomd.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst een bestelling door je producten in je virtuele winkelmandje te leggen. Als je je bestelling plaatst met je Warentuin-account gaat dit sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, maar je moet dan wel nog even je gegevens invullen.

Waarom heb ik nog geen bestelbevestiging ontvangen?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je het best even in je spam-map kijken.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja. De producten die je bij Warentuin bestelt, worden standaard naar je eigen adres gestuurd. Het afleveradres en het factuuradres zijn op die manier gelijk. Je kunt dit echter wel per bestelling handmatig wijzigen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Warentuin werkt met verschillende bezorgdiensten samen. Bij de diensten die met ons samenwerken, is de bezorgservice altijd hoog, maar zijn de bezorgkosten altijd laag.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee. Onze producten liggen verspreid liggen door heel Nederland. Daarom is het helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een van onze servicepunten.

Wat zijn jullie bezorgtarieven?

Bij Warentuin hanteren we vijf verschillende bezorgtarieven. Het bezorgtarief hangt af van de producten die je bestelt. Bij elk product in onze shop hebben we daarom duidelijk vermeld welk tarief voor dat product geldt.

Hoe en tot waar wordt mijn bestelling bezorgd?

Bij elk product in onze webshop staat vermeld op welke manier en tot welk punt we het bij je afleveren.

Kan ik een voorkeursdag voor levering aangeven?

Ja. Als je bij ons een bestelling plaatst, kun je aan het eind van het bestelproces kiezen of je van onze bezorgservices je gebruik wil maken. Je kunt bijvoorbeeld aangeven dat je je bestelling in het weekend of op een bepaald tijdstip wil laten bezorgen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bij Warentuin doen we er alles aan om ons te houden aan de beloofde levertijd. Dat lukt ons bijna altijd. Mocht dat niet lukken, dan brengen we je daar uiteraard tijdig van op de hoogte.

Je kunt alleen een nieuwe vraag stellen als je bent ingelogd.
To Top