Hoe betaal ik als zakelijke klant vooraf een factuur?

Wij zijn een consumenten webshop en richten ons dus voornamelijk op consumenten. Zakelijke klanten die vooraf eerst een factuur nodig hebben om die te kunnen betalen kunnen dat als volgt regelen:

  1. Vul je winkelwagen met de artikelen die je wil kopen.
  2. Doorloop het bestelproces en kies voor de betaal optie 'bankoverschrijving'.
  3. Plaats je bestelling. Let op! Je bestelling is nog niet betaald en ook niet definitief afgerond.
  4. Stuur een mail naar onze klantenservice met het bestelnummer en vraag de medewerker of deze de factuur kunnen sturen. De klantenservicemedewerker zal een factuur sturen, zodat je die kunt betalen. Zolang de factuur niet betaald is, ben je niet gebonden aan je bestelling.  Als de factuur is voldaan is je bestelling definitief. Pas dan zetten wij je bestelling op 'betaald' en nemen we je bestelling in behandeling. Als je je btw-nummer wil terugzien op de factuur,  kun je die invullen achter je bedrijfsnummer in dat zelfde vakje.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven