Ik kan niet betalen of mijn betaling is mislukt/geweigerd, wat nu?

Dat is vervelend, lees goed de mail wat je van de bank, betalingsprovider of van ons ontvangen hebt.

Als een bestelling is mislukt, kan dat meerdere oorzaken hebben. De gegevens klopte niet, saldo is te laag, geblokeert, de wachtijd is verlopen (te lang bezig geweest met gegevens invoeren) of een andere reden.

Indien je bestelling is mislukt, vervalt je bestelling en is hij niet betaald. Hij wordt dan ook niet in behandeling genomen. Bestel je product(en) opnieuw en plaats een nieuwe bestelling.

In sommige gevallen wordt er alsnog geld afgeschreven. Als dat het geval bij jou is, wordt het bedrag door de betalingsprovider binnen 24 uur weer teruggestort. Maak nooit geld over via bankoverschrijvingen naar een betalingsprovider.

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven