Wat is jullie retouradres of kan ik het retour brengen?

Het juiste retour adres staat op de pakbon in je pakket. Echter adviseren wij alsnog om eerst contact met ons op te nemen om je juiste retour adres te bevestigingen, dan weet je zeker dat je het juiste retour adres bezit. Vermeld duidelijk je bestelnummer bij je retour en stuur nooit retouren naar onze postbus! Zoek geraakte retouren of beschadigd/kapot bij terugkomst is altijd voor eigen risico.

Je mag in alle gevallen ook een product retour brengen naar een van onze servicepunten. Wel graag vooraf aan onze klantenservice laten weten zodat zij het servicepunt kunnen informeren. Als je het retour brengt, meld je eerst bij de servicebalie van de desbetreffende winkel. Daar moet je duidelijk aangeven dat het om een online bestelling van Warentuin gaat en laat ook het bestelnummer zien. Zij controleren vervolgens het product en nemen hem retour. Het geld krijg je niet van die winkel terug, maar altijd van ons binnen 14 dagen, meestal binnen 2 à 5 werkdagen. Let op dat dat je duidelijk aangeeft met je bestelnummer, anders weten wij niet van wie het retour komt.

Stuur nooit producten retour naar de postbus!

Lees hier meer informatie over retouren.

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven