Kunnen we u helpen?

085-2736336

Snelle mailservice!

klantenservice@warentuin.nl

Uw account

Inloggen

klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Indien u een klacht heeft over Warentuin, kunt u deze indienen bij de klantenservice. Klachten worden enkel zwart op wit via de post of via de mail en op vertoon van een bewijs van aankoop (het bestelnummer) in behandeling genomen en dienen tijdig te worden gemeld. Omschrijf de klacht zo volledig en duidelijk mogelijk. Vermeld in ieder geval uw naam en contactgegevens. U ontvangt na melding van uw klacht binnen 24 uur (op werkdagen) een ontvangstbevestiging en/of een eerste reactie. Klachten worden zo spoedig mogelijk na ontvangst in behandeling genomen en Warentuin zal zijn uiterste best doen een passende oplossing te vinden. Indien de behandeling van uw klacht niet mogelijk is binnen 14 dagen, ontvangt u daarover bericht.

Indien de klacht niet binnen 4 weken is opgelost, of indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst van de klachtbehandeling, dan ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van Thuiswinkel Waarborg. U kunt uw klacht in dat geval binnen 12 maanden nadat u de klacht bij de Warentuin heeft ingediend voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Zie voor meer informatie www.sgc.nl. U kunt uw klacht ook indienen via het ODR Platform van de Europese Commissie. Zie hiervoor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

 

Thuiswinkel Waarborg

Warentuin is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg en wij hebben een Certificaat bij Thuiswinkel Waarborg. Ons beleid rondom retourneren, bedenktijd en herroepingsrecht voldoen wij aan de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg (en Europese en Nederlandse wet) dit kunt u hier terug lezen.



Kunnen wij u verder helpen? Mail uw vraag!
Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag