Kunnen we u helpen?

085-2736336

Snelle mailservice!

klantenservice@warentuin.nl

Uw account

Inloggen

Onze missie en visie

Onze missie en visie

Warentuin is een jong en enthousiast bedrijf met passie dat de consument meer wil bieden dan alleen het online verkopen van producten via haar webshop. Creativiteit, nieuwe mogelijkheden, service en aandacht voor de consument zijn de sleutelwoorden binnen Warentuin. Warentuin is van mening dat internet een steeds grotere rol is gaan spelen in het dagelijkse leven. Hier zullen retailers en andere bedrijven op moeten inspelen. Warentuin verwacht dat binnen 5 jaar 20% van alle aankopen via het internet worden gemaakt en thuisbezorgd bij de Nederlandse consument. Om deze reden is Warentuin een online webshop gestart zodat ook de klanten van tuincentra via internet hun tuinartikelen kunnen aanschaffen. Warentuin zal zich daarnaast ook gaan richten op het geven van uitgebreide productinformatie, workshops en tips en advies op het gebied van tuin en huis, zodat ook online de consument de voordelen van het kopen in een tuincentrum zal ervaren. 

 

De doelstellingen van Warentuin

Warentuin is meer dan alleen een webshop en wil zich onderscheiden van de reeds bestaande tuinwebshops en -winkels. Warentuin streeft ernaar een volledig en breed assortiment voor de tuin en in huis aan te bieden wat varieert van kuub hout, dierenartikelen, zijde(bloemen), zonnepanelen, meubels, zwembaden, planten, kaarsen, potterie, vogelhuisjes, struiken, vijver(artikelen), kerstartikelen, kassen, gereedschap, verhuur, enzovoort.

Warentuin gelooft niet in webshops welke alléén online vertegenwoordigd zijn en geen “offline” gezicht hebben richting de klant. Warentuin gelooft wél in een succesvolle webshop die zowel offline als online de klant tegemoet treedt. Klanten van Warentuin kunnen via de webshop producten vanuit huis bestellen en bekijken. Indien gewenst kunnen consumenten in de showrooms van de aangesloten (offline) Warentuin Servicepunten, bijvoorbeeld de tuinsets of BBQ's, bekijken, vergelijken, afhalen of kopen. Ditzelfde geldt voor het retourneren van de producten of het deponeren van een vraag of klacht. Tot slot is Warentuin van mening dat een webshop alleen zijn klanten goed te woord kan staan als Warentuin affiniteit heeft met en kennis heeft van tuinproducten en tuinartikelen. De samenwerking en gezamenlijke oprichting met de Servicepunten helpt hierbij: zij hebben passie voor de tuinbranche, verstand van de producten en delen deze graag online en offline met de consument. Via onze klantenservice komt u terecht bij de desbetreffende specialist die uw vragen met kennis van zaken zal beantwoorden. 

 

Warentuin heeft vier speerpunten

 

Oprichters Warentuin

Warentuin is een initiatief van Jeroen Linde. Jeroen heeft de wens een webshop in tuinartikelen te realiseren waar kwaliteit, goede service, een ruim assortiment en gedegen vakkennis hoog in het vaandel staan. Warentuin is op 5 april 2013 opgericht door 9 aandeelhouders (tevens deelnemende tuincentra) die gezamenlijk eigenaar zijn van Warentuin.nl. Inmiddels heeft Warentuin 10 servicepunten, verspreid over het hele land en een hoofdkantoor, gevestigd in Leiden. U, de klant, wordt ondersteund via de Warentuin Servicepunten, waarvan er dus altijd één bij u in de buurt is. Hierdoor is het contact persoonlijk en de service hoog.

 

Kunnen wij u verder helpen? Mail uw vraag!
Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag