Zakelijk bestellen

Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?
Zakelijke bestellingen kan je net zoals consumenten orders via de webshop plaatsen.
Wat zijn de garantievoorwaarden van een zakelijke bestelling?
We geven geen zakelijke garantie op tuinmeubelen, parasols en BBQ's. Ze zijn niet geschikt voor zakelijke garanties, aangezien ze te instensief worden gebruikt.
Kan ik mijn zakelijke bestelling op factuur of achteraf betalen?
Nee, jammer genoeg is het bij ons niet mogelijk om met een zakelijke bestelling op factuur of achteraf te betalen.
Kan ik een offerte of extra korting krijgen?
We maken geen offertes. Daarnaast vanaf €1.000,- en als je minimaal vijf dezelfde producten bestelt, kan er gepraat worden over een mogelijke korting.
Hoe betaal ik als zakelijke klant vooraf een factuur?
Wij zijn een consumenten webshop en richten ons dus voornamelijk op consumenten. Zakelijke klanten die vooraf eerst een factuur nodig hebben om die te kunnen betalen, kunnen dat als volgt regelen:
Kan ik bij een zakelijke bestelling producten reserveren?
Nee, bij ons is het jammer genoeg niet mogelijk om bij een zakelijke bestelling artikelen te reserveren. Het is wel mogelijk om artikelen te bestellen en aan te geven dat je deze later wil ontvangen.
Heb ik recht op een btw-teruggave?
Zakelijke klanten buiten Nederland hebben altijd recht op een btw-teruggave. We kunnen echter niet kosteloos btw-vrije facturen opmaken.
Kan ik een referentie of btw-nummer op factuur krijgen?
Ja, dat kan. Als je 'Bedrijf' achter de naam van je bedrijf zet, komt er een referentie- of btw-nummer op de factuur te staan.
Kan ik een zakelijke bestelling herroepen?
Nee. Een zakelijke bestelling is een B2B order. Deze kun je niet herroepen, ook niet als je je bestelling op eigen kosten retour stuurt.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven