Coronabeleid Warentuin & levertijden

Levertijden en vertragingen

  • De bezorging van alle producten – in Nederland én België – gaat vooralsnog gewoon door 
  • Doordat er momenteel veel meer online bestellingen worden gedaan bij ons en andere webshops hebben bezorgdiensten in Nederland en België het extreem druk. Dit kan resulteren in een vertraging van 24 tot 72 uur op je bestelling.
  • Graag eerst 5 werkdagen wachten voordat je vraagt naar de status van je bestelling

Wij vinden deze vertragingen net zo vervelend voor ons als voor jou en vragen je om iets meer geduld te hebben. We werken zowel overdag als 's avonds om alles (alsnog) rond te krijgen. We hopen dat iedereen deze periode gezond blijft en danken je voor je begrip.

Team Warentuin

-------------------------------

Ons Coronabeleid

Het coronavirus zet het dagelijks leven van heel wat mensen op z’n kop. Ook bij Warentuin zijn we genoodzaakt maatregelen te treffen ter bescherming van de gezondheid van onze medewerkers – met in achtneming van de richtlijnen van het RIVM. Tegelijkertijd willen we jou gewoon kunnen blijven voorzien van producten. We zijn er immers hartstikke blij mee dat je zelfs in deze periode bij ons blijft winkelen.

Bestellen en leveren tijdens de coronacrisis: wat betekent dit voor jou?

Bij Warentuin bestelde je in de meeste gevallen al vanuit je thuissituatie en zolang je dat ook op dit moment zo blijft doen, loop je (natuurlijk) weinig risico.

Het coronavirus heeft er wel voor gezorgd dat het aanbod aan bloemen en planten op veilingen erg onvoorspelbaar is. Hou bij het bestellen van deze producten dus voorlopig rekening met een levertijd van 5 tot 10 werkdagen, iets langer dan je van ons gewend bent. 

Heb je eenmaal een bestelling geplaatst, dan doen wij vervolgens ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, zowel in Nederland als in België.

Bij het leveren van je bestelling volgen we zoals gezegd de richtlijnen van het RIVM, deze keer niet alleen om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen, maar natuurlijk ook die van jou!

Hoe doen we dat precies?

Onze bezorgers nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden tot aan de voordeur bezorgd en pallets worden naast de vrachtwagen gelost. 

Op dit moment is het extreem druk bij alle bezorgdiensten. Hierdoor kunnen deze niet altijd alle pakketten even snel verwerken. Ook bezorgdiensten hebben meer tijd nodig dan gebruikelijk om een bestelling af te handelen.

Extreme drukte bij alle webshops, dus ook bij Warentuin

1.076 bestellingen per minuut! Ook bij ons en bij onze bezorgdiensten is het daarom extreem druk. Hou rekening met langere levertijden, vertragingen en langere reactietijden op eventuele vragen. Heb je vragen? Stel ze dan bij voorkeur per mail. We doen ontzettend ons best om alles goed af te handelen. Bekijk onderstaande video om te zien hoe extreme drukte er in het echt uitziet.


 

 

Wat als de situatie verandert of er nog onduidelijkheden zijn?

Mocht het zo zijn dat de situatie verandert, we de maatregelen aan moeten scherpen en je bestelling daardoor niet binnen 2 weken kunnen leveren, dan stellen we je daar uiteraard zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Op die manier krijg je een extra mogelijkheid je bestelling te annuleren. Heb je hier nog vragen over? Stuur dan een mailtje aan een van de medewerkers van onze klantenservice via: klantenservice@warentuin.nl.


Stay healthy, stay safe & shop online!

Naar boven