Krijg ik korting achteraf met een kortingscode, cadeaubon of prijsverlaging als ik die vergeten ben?

Nee. Onze prijzen veranderen als gevolg van markttrends, voorraad en klantvragen. Soms zijn we wel coulant als je echt net besteld hebt.

We kunnen prijswijzigingen daarom helaas niet voorkomen en je ook geen terugbetaling aanbieden als dit gebeurt.

Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, misschien is een uitzondering mogelijk, maar we geven geen garantie! Wel geven we de laagste online prijs garantie.

Achteraf is de prijs verlaagd, krijg ik het geld terug?
In principe niet, maar wij geven wel de laagste prijsgarantie en meestal binnen 7 dagen na constatering zijn wij coulant. Lees terug hoe je hier aanspraak op kan maken.

Ik ben mijn kortingscode vergeten kan ik die nog gebruiken?
Nee, als je eenmaal hebt besteld, kunnen we achteraf geen kortingscodes meer toevoegen.

Ik heb een cadeaubon en ik ben die vergeten te gebruiken? Kan ik die nog gebruiken?
In principe niet, als je net besteld hebt kan je contact opnemen met de klantenservice en kijken we wat we voor je kunnen betekenen. Het is in principe niet mogelijk de Warentuin cadeaubon om te wisselen voor contant geld. Zie ook de algeme voorwaarden van de Warentuin cadeaubon.

Ik ben iets vergeten te bestellen en ik wil niet nogmaals bezorgkosten betalen. Wat moet ik doen?
Wij zijn daar coulant in als je dat binnen 24 uur meldt. Lees hier hoe je dit kan oplossen.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven