Annuleren & retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is, kunnen we deze zeker voor je annuleren. In alle andere gevallen is annuleren namelijk niet mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op met een van de medewerkers van onze klantenservice.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden en hoe gaan jullie om met het herroepingsrecht?
Je kunt binnen 14 dagen nadat je een product van ons ontvangen hebt, het retourneren (de bedenktijd). Meld hiervoor je retour aan door contact op te nemen met een van de medewerkers van onze klantenservice. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
Kan ik mijn bestelling retourneren of herroepen?
Ja. Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer! Gelukkig heb je bij Warentuin in dat geval altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst.
Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour bij herroeprecht?
Ja. Als je jouw product compleet retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten.
Kan ik een product ruilen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Wil je een andere maat of kleur? Retourneer je product en plaats een nieuwe bestelling.
Wie betaalt de kosten als ik een product retourneer?
Bij herroeprecht zijn de retourkosten en het risico voor jouw rekening. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice voor het juiste retouradres
Wie draagt het risico bij retour sturen/herroeprecht?
Het risico draagt altijd de klant, dus bij jou.
Het artikel komt niet heel bij ons terug of is zoek, wat nu?
De risico's van de zoekgeraakte of beschadigde orders liggen bij jou. Als een product beschadigd is brengen we waardevermindering in rekening of kunnen we het in overleg naar je terugsturen.
Wat is jullie retouradres of kan ik het retour brengen?
Neem altijd in alle gevallen eerst contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand. Dan ontvang je het desbetreffende retour adres. Daar kan je het naar retour sturen. Let op dat dat je duidelijk aangeeft met je bestelnummer, anders weten wij niet van wie het retour komt.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven