Wat is jullie coronabeleid?

Het coronavirus zet het dagelijks leven van heel wat mensen op z’n kop. Ook bij Warentuin zijn we genoodzaakt maatregelen te treffen ter bescherming van de gezondheid van onze medewerkers – met in achtneming van de richtlijnen van het RIVM. Tegelijkertijd willen we jou gewoon kunnen blijven voorzien van producten. We zijn er immers hartstikke blij mee dat je zelfs in deze periode bij ons blijft winkelen.

Bestellen en leveren tijdens de coronacrisis: wat betekent dit voor jou?

Bij Warentuin bestelde je in de meeste gevallen al vanuit je thuissituatie en zolang je dat ook op dit moment zo blijft doen, loop je (natuurlijk) weinig risico.

Het coronavirus heeft er wel voor gezorgd dat het aanbod aan bloemen en planten op veilingen erg onvoorspelbaar is. Hou bij het bestellen van deze producten dus voorlopig rekening met een levertijd van 5 tot 10 werkdagen, iets langer dan je van ons gewend bent. 

Heb je eenmaal een bestelling geplaatst, dan doen wij vervolgens ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, zowel in Nederland als in België.

Bij het leveren van je bestelling volgen we zoals gezegd de richtlijnen van het RIVM, deze keer niet alleen om de gezondheid van onze medewerkers te beschermen, maar natuurlijk ook die van jou!

Hoe doen we dat precies?

Onze bezorgers nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden tot aan de voordeur bezorgd en pallets worden naast de vrachtwagen gelost. 

Door corona kan het extreem druk zijn bij onze bezorgdiensten. Hierdoor kunnen deze niet altijd alle pakketten even snel verwerken. Ook bezorgdiensten hebben meer tijd nodig dan gebruikelijk om een bestelling af te handelen.

Wat als de situatie verandert of er nog onduidelijkheden zijn?

Mocht het zo zijn dat de situatie verandert, we de maatregelen aan moeten scherpen en je bestelling daardoor niet binnen 2 weken kunnen leveren, dan stellen we je daar uiteraard zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Op die manier krijg je een extra mogelijkheid je bestelling te annuleren. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met een van de medewerkers van onze klantenservice.

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven